what happend i övik

sitter här nu hemma med en kopp kaffe och gobit. illa!
kom förörigt hem från övik igår kväll. men vafan nu ska man väll babbla lite om vad som hänt de här dagarna.
onsdag: kom dit vid 18:00. åt max, fixade oss och sedan bär de av till förfest med sara, eleni, sara mhm.
de va fett trevligt, blev party och sedan åkte vi taxi till olearys, väl där så köpte man smirnoff ice (<3) och en shot, sedan blev de nå smirnoff till. pengar flög iaf! träffade bekanta människor, både trevligt och inte trevligt.
sedan så när jag blir full så säger jag mkt ja. men de är väll ok (y)
träffade nya fina människor, så inget fel med det! fin och härlig kväll. fick till och med en avskedskyss när man skulle gå, så kan ju inte bli bättre elleh? haha..
torsdag: vi vaknade och mådde great, faktiskt, as bra. helt fest! åkte in till stan, fikade och så. gick på stan, åkte hem, åt mat, anna åkte på träning, sedan så pajjade hennes knä :| så då fick hon åka till sjukan och va där till typ 12 på natten. så jag va ensam hemma ett par timmar där, men de va helt ok, lugnt och skönt vare iaf!
fredag: fest hos juliana på kvällen, fin kväll de åh, synd om anna dock för de är väll inte så kul och inte kunna dansa, och jag känner ju bara henne som va där så jag hade ingen större lust att dra upp på dans golvet. men jag gillar övik.
lördag: vaknade, fikade, åkte hem typ. hahah.
bilder kommer i ett annat inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0