im on the right track baby

något som jag ser som en viktig grej i livet är att ta hand om sig själv.
att vara nöjd med hur man ser ut och så.
och just nu kan jag säga att jag känner mig som ett äckel.

haha nja, så illa är det inte. men jag gillar inte att min hårfärg har tvättats ur
och att min kropp är så otränad!
OCH ATT JAG ÄR B-L-E-K!

lätt och fixa! om man hade haft lite mer pengar än vad jag har just nu.
fast de där med otränad tar ju ett bra tag de..idag ångrar jag att jag slutade i fotboll.

då kunde jag äta vad som hellst, dricka vad som hellst och ändå smal och vältränad!
men till studenten måste jag väll ha gått ner lite kilo iaf, så att jag kan ha snygga kläder
och inte se ut som en valross liksom!

kanske borde börja med bantningspiller? någon som vet nå bra?
eller kanske inte? om jag inte ser resultat denna månad så blir det bantning+träning som gäller!

jag längtar inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0