uppdatering måndag

min dag har varit trevlig den, hanna kom och hämtade mig vid 2 tiden kanske?
vi åkte in till stan, fikade, träffade även emma e inne på coffeehouse där hon satt och fika för sig själv!
så då fick vi mer trevligt sällskap. satt där ett tag, sen gick jag och hanna och fakeade solen lite på två bleka.

det stället passar mig perfekt, för att jag är blek heheh :D
sen drog vi till granlo och la oss på kullarna och sola lite till, men molnen ville inte vara snälla så de blev rätt kallt!

stack hem, åt lite.
nu kollar jag och lillsyster på harry potter.
kanske träffar annica ikv också, beror på!

och imorgon ska jag färga håret, tralalala! fett peppad.
över ett år sedan jag gjorde nått drastiskt med mitt hår, så det är verkligen på tiden!! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0