måndag

jag vaknade för en timme sen med världens huvudvärk.
klev upp och gjorde frukost, jag äter typ aldrig frukost, men kunniga folk säger ju att det är den viktigaste måltiden på dagen, så jag får väll trycka i mig lite.

snart ska jag möta upp min fina vän hanna, vi ska ta en fika på stan sen ska vi åka och fuska lite med fake sol.
den verkar ju inte vilja titta fram idag så!

igår iaf började jag rensa i kläpåsar som står inne på mitt rum. jag är rätt så lat så jag har inte packat upp allt än sen flytten. och nu har mamma kommit med en deal, om jag gör klart det, så får jag en ny mobil(fast den skulle jag fått endå, men mamma är ju som hon är haha), sen ska jag få beställa massa kläder och massa tillbehör!
hon är dock en slav drivare, men en snäll sådan!


typ 2009, tja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0