liv?

vad är det?
jag vet fan inte..för jag har inget.
jag sitter vid tv, datorn eller går ut med sune.
mitt liv kretsar kring sune, och det värsta är att jag inte har något imot det..
jag ser ut som skit, och vill inte visa mig ute.
förr kunde jag känna mig snygg, men nu för tiden så känner jag mig bara äcklig.
även fast jag har fixat mig i timmar.
man kan kanske tro att det är för att jag inte vant mig vid min nya fylliga kropp.
men jag vet fan inte, jag gillar inte det jag ser helt enkelt.
och jag har ingen aning om vad jag ska göra åt det?

Kommentarer
Postat av: Gabbi

Hörru gumsan, du är hur snygg som helst och måste verkligen inse det! Jobba på självkänslan, du måste övertyga dig själv - Ingen annan kan göra det åt dig. Saknarej, pöss! :)

2011-07-24 @ 18:56:50
URL: http://gabrandell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0