lite om vad som händer

det händer lite grejer nu i veckan, tänkte dela med mig lite.
- jag ska färga håret på tisdag!!
- anna kommer på onsdag :D
- gatufesten på onsdag och lördag!
rätt ok!
lite surt att jag inte kan gå alla dagar, men är man fattig och arbetslös så får man prioritera!

tycker ändå att gatufesten är fett överskattad och inte alls så kul om man inte är kalasfull!
det var roligare när man var yngre och allt var mer spännande, smyga in på öltälten t.ex.!

tror att jag ska bli mer aktiv här på bloggen, men eftersom jag inte har någon egen dator(sitter på min lillsyrras nu) och därför har jag inga av mina bilder. så den kanske inte blir så kul haha!




just nu är jag rätt så het!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0