där ser man

nu har jag ändrat hårfärg, helt ok. men jag skulle nog viljat ha det en aning mörkare!
men vad kan man göra åt de nu liksom!

iaf så åkte jag in till stan vid 12, köpte ett linne, gick och solade på solarium och där hände de en mkt kul sak.
när jag växlade pengar så ställde jag ner påsen med linnet i, och glömde att ta upp den.

sen kommer jag på när jag kliver ur solariumet att vart fan är påsen!? då har nån jävel snott de..
inga hederliga människor som solar solarium iaf! pffssssss

mötte upp anki, och sen köpte vi färg och sånt, sen köpte jag linnet en till gång HAHA, kostade ju ändå 50 spänn.
dock kostade de ju 100 nu när jag tänker efter!




ni fick till och med en lite smått seriös bild på mig åh! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0