bio med hanna

snart ska jag hoppa in i duschen och fixa mig inför den stora kvällen!
ikväll ska jag på harry potter och dödsrelikerna II, är så sjukt spänd!
vet inte om jag klarar av det asså. jag kommer och grina innan filmen börjar.
för jag vill inte att det ska ta slut, jag vill att det ska komma fler filmer!!
världens bästa ska ta slut liksom.
det tycker jag inte är rättvist!
hanna kommer väll till mig snart så som sagt ska jag väll duscha lite!
sen tänkte jag ta mig en prommend till hemköp, köpa chips och dipp tills jag kommer hem.
och till imorgon!
OCH sen kan jag ju nämna att jag ska ta en prommis med sune älsklingen också!
sen ska jag be om ursäkt för dålig uppdatering, har ingen egen dator och lilla systers är världens mest hackauppsig dator.........och det är där jag har alla bilder från gatufesten och midsommar och sånt. jag tycker det känns så tråkigt och lägga upp inlägg utan bilder :( så jag lägger upp mest gamla bilder, är det okej?..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0