hejdå fucking sundsvall

imorgon drar jag och min matilda till köping och hälsar på köping-borna!
festa lite kanske!
idag iaf....så har jag ätit lunch på arena restaurangen (hälsade på hanniiii)
och sedan så slingade jag håret på matildin och sedan tog vi en latte i stan i kvälls solen.
romantiskt värre!
sen cyklade jag hem.
och nu har jag just tagit ett jävligt lång hett bad, jajamen.
tända ljus och grejer vettu.
nu ska jag slänga ner lite grejer i en väska! PÖSS
jag och matildin dricker gött.............på bilderna asså.
JAG VILL BE OM URSÄKT TILL ANNA K FÖR ATT JAG INTE GETT HENNE BILDERNA
SOM VI TOG NÄR HON VAR HÄR I SVALL, IM SORRY HUN! jag har inte haft tid :(
förlåter du mig?

Kommentarer
Postat av: a

jag ska tänka på saken :@ :@ :@

2011-04-28 @ 20:14:01
URL: http://akarlsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0