för att tiden ska gå och jag har tråkigt

VEM:

Vem är i rummet med dej? - mamma och sune!
Vem fick du senast sms av? - matildaa
Vem tänker du på nu? - mig själv
Vem pratade du senast i telefon med? - mamiiii
Vems hus var du senast i? - mammmmaaaa
Vem önskar du var med dej nu? - jag vet faktiskt inte
Vem är din favoritsläkting? - syskonen
Vem i din skola går dej mest på nerverna? - vem gör det inte?


VAR

Var går du i skolan? - john bauer
Var är din telefon? - i min jack ficka
Var är din mamma? - här med miiig
Var sover du? - hemma hos my mom
Var handlar du mest? - kläder? hm och annars är jag ofta på hemköp!
Var fick du tag i tröjan du har på dej? - jadu, rea för nått år sen på kappahl troo ja
Vart åkte du senast bil? - till skönskyrka


VAD

Vad åt du senast? - GLASS
Vad drack du senast? - COLA
Vad är det för färg på dina byxor? - SVART
Vad är den närmaste saken som är blå? - EN LITEN LYSANDE SAK PÅ DATORN
Vad gillar du mest med skolan? - att jag träffat så fina människor
Vad har du på fötterna? - strumpor
Vad är din favoritfärg? - grön, vitt, brunt, lila, blått och ja, många
Vilken film såg du senast? - nån på tv 
Vad hör du just nu? - tvn


HUR
Svarar du i telefonen: halloo, hej, tjaa. hemma så säger jag meningen hej det är emma.
Gör du när du är kär i fel person: skärp dig emma tänker jag och så gör jag det. 
Tycker du om gul-bil-leken: no
Mycket pengar har du i plånboken just nu: högst 70 spänn
Mycket är klockan: 20:42
Många kontakter har du på msn: alldeles för många, men är aldrig inne
Spenderar du en regnig dag bäst: film, datorn, pussas i regn typ


KÄRLEK
Är du kär just nu? - nej
Har du kysst någon idag? - nej
Har du ett förhållande? -  nej
Är du romantisk? - då jag vill
Vad hette din första flickvän/pojkvän? - haha om man räknar victor som varande i en vecka, eller viktor som jag träffade en gång under en månads tid.....hahahha 
Hur länge höll det? - se ovanstående.
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - singel tills jag träffar nån som jag kan stå ut med
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - nej....ellerrrrrrrrr?
Vem sov du senast bredvid? - emil

Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - aldrig
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? - 25 kanske? iaf mamma
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - hahha nej



FAVORIT
51. Mat: kött och sånt. grillaaah
52. Dricka: vin och fresh cider
53. Färg: grön och massa
54. Musik: ungerfär allt är väll de jag lyssnar på
55. Låt: ingen speciell, varierar stort
56. Veckodag: lördag
57. Sport: fotboll, och volleyboll är fett kul
58. Godis: är inte så mkt för godis faktiskt, är en chips person
59: Artist/band: vet ej den ja hehe fint mig är
60: skådespelare/skådespelerska: moi

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0